A kezdet!

 2011.05.18. 21:14

Azt mondják minden kezdet nehéz és tényleg így van! Nehezen szántam magam rá a blogolásra, de úgy érzem, hogy már most van haszna a dolognak! Mint első postban szokás bemutatkoznék. Hornet (vagy Horni, vagy Hirnihorni ahogy tetszik:)) vagyok és körülbelül 1 éve foglalkozom tőzsdézéssel, több de inkább kevesebb sikerrel. Jelenleg egy vidéki főiskola hallgatója vagyok és utolsó félévemet töltöm a padokban. Szeptemberben 3 hónapot még szakmai gyakorlattal kell eltöltenem, és utána már csak az államvizsga van hátra! A szakdolgozatomat is szerettem volna tőzsdei témában írni, de sajnos úgy néz ki, hogy ez nem fog összejönni... De honnan is jött ez az egész bróker leszek dolog? Amióta az eszem tudom játszom online játékokkal. Sok barátot és ellenséget szereztem ez idő alatt. A barátok egy része elkopott a másik része megmaradt. Hogy az egyik ilyen megmaradt barátomat Fülit idézzem:

"Ha nem a számok változnak, akkor az arcok lesznek újak!"

És változtak is sokat, végül mostanra már állandósulni látszik a mi kis csapatunk. Ezzel a kis csapattal minden évben elmegyünk Dunabogdányba, egy nagy partyt csapni, amit mi csak "Kockatali"-nak nevezünk! Na ott volt egy elvetemül Imi nevű fazon, akinek ez az egész most köszönhető. Ő mondta ugyanis, hogy nagyon gyorsan döntsem el, hogy mit akarok az életben elérni, mit szeretnék csinálni, mivel akarok foglalkozni. Ez után döntöttem el, hogy én bróker akarok lenni, és rengeteg pénzt akarok keresni! Közgazdasági suliba járok tehát van némi alapom is a témához, de még anno fogalmam sem volt, hogy mennyire bonyolult az egész tőzsdei kereskedés. És bonyolultság alatt nem azt értem, hogy mennyire nehéz egy ügyletet megkötni, hanem azt, hogy milyen nehéz tartósan profitot realizálni! A tőzsdei ügyletekről mára ennyit!

Búcsúzóul pedig hallgassátok meg ezt a dalt tavaly Bogdányba végig ez szólt a rádióban!:)

Címkék: bemutatkozás kezdet füli dunabogdány kockatali

A bejegyzés trackback címe:

https://hirnihorni.blog.hu/api/trackback/id/tr362915014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása