Csicseregnek a fák, virágoznak a madarak. Nincs is szebb a tavasznál. Ilyenkor már mindenki érzi a nyár közelségét, készül a nyaralásra, a pihenésre. Hasonlóképpen van ez a tőzsdén is, ilyenkor a brókerek is vakációra mennek. Bár én igazából nehezen tudom elképzelni, hogy miközben koktélt szürcsölnek a tenger parton ne néznének rá a chartokra. Az viszont biztos, hogy ilyenkor a kereskedési kedv alacsonyabb a megszokottnál. Az olyan embereknek, mint én meg ilyenkor jut idejük a mindennapos elfoglaltságaik mellett leülni a gép elé. Na jó valójában ilyenkor is van munka, sőt talán több is a megszokottnál. Nekem például a nyár azt jelenti, hogy nő a fű, és irtani kell ahol érem. A mai napom is ezzel telt, miközben a fűkasza zúgása közben fel-fel csendült a "szólj anyádnak hozzon pénzt". Igen a family frostos autó...:) Tehát a jó hír, hogy hamarosan még több időm lesz kereskedni és írni. A rossz, hogy most viszont még nincs... Sajnos a vizsgaidőszak elég rusnya jószág! De nem para már (csak) 6 vizsgám van, amit ha minden jól megy a jövő héten le is tudok. Szóval lehet nekem szurkolni. Ha minden jól megy a holnapi nap még beleadok apait, anyait és tanulok. Jövő héten pedig jöhetnek a vizsgák. Utána pedig vár rám a tőzsde. Sajnos a tőzsdével az a nagy baj, hogy nem lehet milliókat keresni azonnal, rengeteg tanulás és gyakorlás kell hozzá. Tudom ez most kicsit elcsépelten hangzik, de tényleg így van. Az emberek azt hiszek, hogy valaki hiphop bróker lesz, pedig ez is egy külön szakma, meg kell tanulni minden csínját-bínját. Azt mondják, hogy egy év után akinek kicsi bukóba van, vagy majdnem 0 az egyenlege az már tud valamit. Sőt hallottam olyat is, hogy aki nem nullázza le legalább kétszer az egyenlegét az nem is igazi bróker.:) Anno azt gondoltam, áh ez badarság, én leszek a kivétel. Először a Marketivánál kezdtem. Egy weboldalon (ne kérdezzétek hol, már nem tudom a címét) olvastam róla, hogy hogyan is működik ez az egész tőzsdézés. Természetesen mondták, hogy először demó számlával próbálkozzon minden érdeklődő, én így is tettem. Viszont a Marketivánál van egy olyan lehetőség, hogy kapsz kezdésnek 5$-t, ami valódi pénz. Hirnihorni, ő kemény, mit neki a tanulás, 1 hónap elég volt demózni, nyomjuk élesbe. Hát az 5$ elúszott egy hét alatt körülbelül. Számomra az a probléma, hogy teljesen más valódi pénzzel kereskedni, mint demóval. Ez is ilyen tőzsdei pszichológiai blabla (a szakértők szerint ez 80%-ban járul hozzá az ügyletünkhöz, a maradék 20%-ot pedig az általunk használt stratégia alapozza meg). Ezért később nyitottam egy számlát az FXCM-nél. A legkisebb kezdő befizetéssel kezdtem 25$-al. Most így 1 év elteltével 7$ körül van az egyenlegem. De ez idő alatt rengeteget tanultam, és nem kereskedtem végig élesben, természetesen demóztam is. Egy dolog nagyon fontos, sosem szabad feladni, ha az ember már ráadta a fejét! Mindent meg lehet tanulni, csak rengeteget kell gyakorolni, és tudni kell kezelni a valós pénz által ránk nehezedő nyomást! Elég hosszú volt a mai napom, ezért mára búcsúzom, megígérem hamarosan jelentkezem!:)

Címkék: kezdet nyár vizsgaidőszak pszichológia marketiva brókercég fxcm 5$

A bejegyzés trackback címe:

https://hirnihorni.blog.hu/api/trackback/id/tr302922600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása