Sziasztok!

Lassan féléves önálló tanuláson vagyok túl, az elméleti résztét a forexnek ismerem. Lassan könyvet is írhatnék belőle!
Gyakorlatban viszont sikertelen, inkább szerencsejátékos, mint trader vagyok.
Leírom a forex-es evolúciós fejlődésem eddigi állomásait, talán hasznosíthatja valaki:
- Elméleti tudás (önállóan a netről gyűjtöttem anyagokat, nem hatékony, sok a redundancia, egy kezdő nem tudja, szétválasztani a lényegest a lényegtelentől)
- Tanfolyam, Nincs hiteles információ ez ügyben, fórumokon ellentmondásos hírek keringenek. Pl.”aki igazán ért hozzá, az nem tanítja, hanem élesben kereskedik”, stb.
- Elmélettel együtt jöttek az indikátorok (tanulásra jók voltak, gyakorlatban nem tudtam használni őket)
- közben demóztam (kétes eredmények mellett), majd éles számlát nyitottam (azt gondolva, hogy ami a demón nem megy, majd megy élesben), de aztán rájöttem, hogy azzal is pénzt tudok keresni, ha nem vesztek, így nem utaltam rá pénzt!
- Expert Advisors, Robotok (Talán ők okosabbak, gondoltam. Így kerültem erre a fórumra, de hamar beláttam, hogy ezek sem mindenhatók, sőt…
- OK, akkor írok magamnak programot, MQL4 programnyelvet kezdtem tanulmányozni, de itt is elakadtam, ha nincs jó stratégiám, nincs is mit lekódolni.
- Igazából feladni készültem, amikor véletlenül elolvastam werish piramisépítő topik bejegyzését, aztán a csatolt leírásokat. Ez kimaradt az eddigi tanulmányaimból. Megértettem a lényegét, de még mindig hiányzott egy láncszem, mikor, hogyan lehet belépni a piacra, hogy ne le, hanem felépítsd a piramist.
- Aztán jött a Péter videó linkje (5-ször legalább megnéztem) és a csütörtöki előadása csak ráerősített, hogy ez lesz a hiányzó puzzle.
- Most hétvégén már csak a P1,P2 trigger gyertyákat keresem a terendekben, a P3-al még vannak gondjaim (ha valaki tudja a pontos definícióját szívesen veszem), ha nem marad a csütörtöki előadásra kérdésnek.

Ez a rövid forexes élettörténetem, minden kezdő döntse el, melyik utat választja. Azt nem mondom, hogy a megszerzett tudás haszontalan, de az általam választott módja nem hatékony, ez biztos!

Üdv, Tibor

Ezt a kis idézetet a forex.profikezdo.hu weboldalon olvastam, érdekes, mert kb ugyanígy írhatnám le az én gondolatmenetemet is. Annyi különbséggel, hogy én végülis nem a Péter féle oktatásra jelentkezek, hanem amit Attila indít, de a két oktatás hasonló csak árban van éltérés és az jelentős...A P1,P2,P3-as szignálról meg itt egy kép: igazából még nekem is kicsit homályos a dolog, de valami ilyesmiről van szó:

Címkék: idézet attila elemzés deviza profikezdo.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://hirnihorni.blog.hu/api/trackback/id/tr832961465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása