Május 30.-án kaptam egy levelet Komjáthy Attilától aki a már általam említett forexdeviza.hu oldal vezetője. Az oldalon van egy kisebb zárt körű klub, akiket Attila oktat a forex, azaz a devizapiac csínjára bínjára. Attila közölte a levelében, hogy kedden nyilvános adás lesz, vagyis, aki nem tagja a klubnak az is megtekintheti, hogyan zajlik egy óra. Gondoltam én is megnézem és azt kell, hogy mondjam, hogy elégedett vagyok. Sokat lehet tanulni Attilától, és nagyon jól magyaráz. Élő chat is van, ahol lehet kérdezni. Mindenkinek ajánlani tudom, és a tagság díja sem olyan vészes, ha azt nézem, hogy más oktatások mennyibe kerülnek. Még gondolkozok rajta, hogy én is klubtag legyek-e, de valószínűleg legalább egy hónap erejéig megpróbálom. De addig is egyedül kell boldogulnom, meg végülis utána is mert nem támaszkodhatok Attilára életem végéig...

Érdekes dolog, hogy Attila tippjeinek körülbelül csak az 50%-a nyereséges, a megkereset pénzét a money managementnek köszönheti. A stratégiája is nagyon egyszerű, és semmilyen indikátort nem igényel. Mondjuk még kicsit homályos, hogy mi is az a P1, P2, P3, P4-es szignál de valahonnan majd rájövök, vagy netről, vagy ha más nem Attilától majd megtudom.:)

Gondoltam van még 7$-om, ha Attila mond valami jó belépesi lehetőséget megpróbálom. Mondott is, csak az a baj, hogy mivel ő 4 órás charton kereskedik ezért a stop, illetve célárja is nagyobb mint nekem. Nem tehetek róla, a FXCM-nél 1 lot a legkisebb kereskedhető egység, ami azt jelenti, hogy 1 pip elmozdulás 0,1$. Attila stratégiájában a stop körülbelül 100-150 pipnél van. Amúgy mivel fifti-fifti, hogy bejöjjön és elég szerencsétlen vagyok mostanság mondanom sem kell, hogy a tipp bukó volt. Tehát jött is az úgynevezett "margin call", azaz amikor a brókered felhív, hogy nincs több fedezet a számládon. Mondjuk azért nem vagyok 0-ába mert a letétet visszakaptam, azaz kemény 4,5$-t. De ezzel már kereskedni nem igazán lehet.

Nem igazán vagyok elkeseredve, egyszer fent, egyszer lent.És hallottam már olyan mondást, hogy az nem is bróker, aki nem nullázta le legalább kétszer a számláját. Azért ez sejtet valamit a szakma nehézségeiről. Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy nem adom fel és egyszer igen is ebből fogok megélni!

Címkék: technikai attila elemzés pszichológia deviza management brókercég fxcm forexdeviza.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://hirnihorni.blog.hu/api/trackback/id/tr832949138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csimasz 2012.06.19. 17:07:58

Szia,

ha jól látom, akkor ez a forexdeviza.hu oldal nem létezik, egy eladó domain jön be rajta. Megszűnt az oldal, vagy máshova költözött? Engem is igen csak érdekelne ez az oktatás dolog, esetleg ebben tudsz segíteni? Köszi

Hirnihorni 2012.06.19. 21:02:05

Szia, az oldal elköltözött az új címe: fxtanoda.hu/ mondjuk a cikkem írása óta Attila már újabb szignálokat is használ. Azonban az oktatás alapja még mindig a money management, ami szerintem a kereskedés során a legfontosabb. Ha bármibe még tudok segíteni, írj bátran!

Csimasz 2012.06.22. 15:30:35

Szia,

köszi, közben megtaláltam. Az lenne a kérdésem, hogy te melyik platformot használod, illetve melyik az a külföldi cég, ahol számlád van? Írtad valahol, hogy a hazaiak elég drágák, amivel egyetértek, ezért érdekelne, hogy te kinél vagy, illetve ott mi a minimum kezdőtőke. Köszi

Hirnihorni 2012.06.22. 18:14:47

A platformok közül én a Metatrader 4-et használom, a legtöbb brókercégnél ez található meg. A hazai cégeknél tényleg drágábbak, mint a külföldiek. Én jelenleg a Forex4You (http://www.forex4you.com/)-nál vagyok, számlanyitás már olyan 2000 Ft-tól lehetséges, és mindezt úgy, hogy a money management szabályokat be tudod tartani. Azonban van, amikor a pozíció nyitás nagyon lassan történik meg, így érdemesebb hosszabb távú tradekbe gondolkodni.
süti beállítások módosítása